۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱

باقری نیا: در حد انتظار ظاهر نشدیم 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در دیدار با آلومینیوم اراک بازیکنان ما به هیچ عنوان در حد انتظار ظاهر نشدند. 
کد خبر: ۱۰۰۷۱۱
به گزارش"دی اسپورت"، مجید باقری نیا پس از شکست یک بر صفر تیمش در هفته پنجم لیگ آزادگان در جمع خبرنگاران افزود: بازی را خیلی بد شروع کردیم و در همان ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی، آلومینیوم اراک با فشار خود تیم ما را تحت تاثیر قرار داد و تک گل بازی را به ثمر رساند.

وی اظهار کرد: در نیمه اول اصلاً در حد انتظار نبودیم و با وجود آن که می‌دانستیم آلومینیوم در ضربات ایستگاهی شگرد خاص خود را دارد متاسفانه از روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم. 

باقری‌نیا تصریح کرد: البته در نیمه دوم بازی بهتری ارائه داده و توانستیم موقعیت های خوبی را هم خلق کنیم و به نظر من حداقل می توانستیم در صورت استفاده از موقعیت های خود، با تساوی به خوزستان برگردیم.

وی در خصوص نارضایتی هواداران این تیم گفت: هواداران سرمایه ما هستند و خیلی زحمت کشیده و از خوزستان راه طولانی را تا اراک طی کردند. شرمنده آنها هستیم و امیدواریم در بازی‌های آینده نتیجه را جبران کنیم.

باقری نیا در خصوص دلایل ناکامی تیمش در پنج هفته نخست لیگ آزادگان گفت: متاسفانه علی رغم اردوهای خوبی که پیش از فصل داشتیم، متاسفانه خیلی زود به اهواز برگشتیم و در دمای خیلی گرم خوزستان بازیکنان ما تحلیل رفته و آمادگی خود را از دست دادند و به همین دلیل در پنج هفته نخست نتوانستیم آنطور که باید و شاید به میدان برویم، امیدواریم در بازی‌های آینده بتوانیم در حد نام استقلال خوزستان بازی کرده و نتایج بهتری کسب کنیم.